Wpływ piłek na sport

Piłki kojarzą się nam ze sportami zespołowymi. Lubimy rywalizację, dlatego chętnie oglądamy zmagania piłkarskie, koszykarskie czy też siatkarskie. Okazuje się jednak, że to nie jedyne zastosowanie okrągłego przedmiotu znanego od wieków. Sprawdza się on również w sportach indywidualnych, a także przy zwykłych ćwiczeniach.

,,Piłka jest okrągła, a bramki są dwie” – mawiał znany wszystkim Polak. To oczywiście prawda w odniesieniu do odmiany ,,kopanej”. Coraz częściej z okrągłej rzeczy korzystamy jednak na co dzień. O czym mowa? To piłka do ćwiczeń, która pozwala nam na zintensyfikowanie treningu.

Uniwersalny przedmiot ma zastosowanie przy rekreacyjnym fitnessie oraz trudniejszych ćwiczeniach. W sieci bez problemu znajdziemy poradniki, dotyczące użytkowania oraz, co ważniejsze, właściwej techniki użytkowej. Nie da się ukryć, że początkujący mają z tym największy problem. Idziemy w kierunku ilości powtórzeń, nie do końca zwracając uwagę na ,,drobne” zdawałoby się szczegóły.

To spory błąd, który utrudnia nam zrzucenie nadmiaru tkanki tłuszczowej. Ciało jest przystosowane do określonych obciążeń. Ilość powtórzeń przy niewłaściwej technice nie ma właściwie żadnego znaczenia. Liczy się regularność, sumienność oraz technika właśnie. Tylko połączenie tych trzech elementów z dietą, przyniesie nam oczekiwane od dawna rezultaty. Pamiętajmy również o tym, że nigdy nie jest za późno na zmianę własnego trybu życia. Wiosna może się okazać idealnym czasem do rozpoczęcia ,,walki” o zdrowe, wysportowane ciało.

Dodaj komentarz